Joo, mäkin sitten hurahdin tähän blogeiluun. Pitää katsoa jaksaako sitä tänne tulla kirjoittamaan kun tuntuu, että aina ei vaan jaksa. Pääsisi takaisin päiväkirjakirjoittamisen uskomattomaan maailmaan :)

Joo, en oikeen osaa tehdä tällaista blogia ulkoasullisesti toimivaksi, eli siihen pitää vielä perehtyä hieman lisää. Muutenkin kun olen tällainen tekniikan ihmelapsi, en osaa ees ovea laittaa kiinni :) Noh, välillä on päiviä. Mä en tiiä pitääkö täällä esitellä ittensä jotenkin, mutta olen siis tällainen nuori opiskelijatyttö, jonka elämään ei tällä hetkellä kuulu juuri muuta kuin koulu ja koulu. Kotona jaloissa pyörii pieni poikakissa, joka täyttää vuoden toukokuussa. Sellaista se mun elämä.

Pian pitäsi kaverin tulla kylään. Meillä on viini-ilta :) Koko päivän on kuitenkin mulla ollut kumman heikko olo. Saattaa johtua siitä, että en oo syönyt. Hmm.. hyvä juoda siihen päälle viiniä. Kunhan ei tuu liian paha olo, sitten ei oo kivaa. Vitsit kun täällä on paskaista!! Vaikka täällä imuroisi 100 kertaa päivässä, niin karvaa ja pölyä on joka paikassa. Hitsin karvanlähtöaika. Leikkaan Vilpertin kaljuksi :) Ihan hävettää kutsua ihmisiä kylään kun täällä on niin likaista.. Noh, ehkä ne ei huomaa.. Paitsi lähtiessään kun vaatteet on täynnä kissan karvaa.. Graah!!

Piti tänäänkin mennä kouluun kuvaamaan yksi käännös, mutta en jaksanut. Olen laiska. Päätin mennä tekemään sen vasta huomenna J:n luokse. Mäkin haluan oman videokameran. Saisin kuvata jatkuvasti mun hienoja "taide-elokuva" :) No joo.. Jospa sitä sitten huomenna viittoisi aiheesta minkki. Kaikkea sitä sitten on tullut tänkin opiskelun aikana väännettyä. Onneksi ei oo enää paljoa.. Lokakuuhun saakka vaan. Sitten valmistuu. Voisin mäkin haluta valmistua nyt toukokuussa, mutta ei voi mitään. Kun ei vaan jaksanut sillon marras-joulukuussa kirjoittaa sitä paskaa opinnäytetyötä. Nyt se sitten kostautuu. Mutta en olisi sillon jaksanut tehdä oikeesti mitään. Onneksi jaksoin syödä.. Ne kilot on jo tippuneet, mutta mahamakkara vaivaa edelleen. Ei oikeen onnistunut se mun "häihin mennessä kuntoon" -kuurini. Hitto ne häätkin!! Mä itken :( Onneksi S suostui mun kanssa polttarikomiteaan. Ei sellasta jaksa yksin. Kun ne ihmiset vaan on niin tyhmiä!!

Joo, jospa vielä hieman siivoon ennen kun ovikello soi. Mua ahdistaa tää pöly ja karva!!