Olen joskus miettinyt, että miksi kaikki aina valittaa krapulapäiviä?? Silloin saa vain maata, luvalla, koska on niin väsynyt ja huono-oloinen, syödä kaikkea mässyä ja vaan oikeesti olla. Ja miettiä sitä, mitä tuli eilen tehtyä.. Se on ehkä sen krapulapäivän ikävin asia.. Ja se, että kun olen tällainen hieman vinksahtanut luonne, en osaa enää edes nauttia siitä, että voin vaan syödä kaikkea herkkua ja maata. Mun "haluan olla laiha" -ihmiseni tunkee aina silloin alitajunnasta hereille. Sama tänään. Aamu alkoi niin ihanasti sillä, että vaan pistin mässyy naamaan, mutta sitten tuli suru puseroon ja sitten aloin taas miettiä.. Voi äly. Mä en oo kauheen terve.

Eilinen meni ihan jees. Oli kivaa olla ulkona ja jutella vaan ihan tyttöjen kesken :) Harmi oli, että ilta loppui kesken. Olin ihan fiiliksissä jatkamaan iltaa, mutta kukaan, siis kukaan, ei ollut eilen liikenteessä. Kun S sitten meni nukkumaan, niin munkin piti mennä kanssa nukkumaan. Voi kuinka ankeaa. Mun pitää saada llisää uusia ystäviä.. :) Olisinkin niin helppoa. Muutenkin kun on ongelmia näiden sosiaalisten suhteiden kanssa. Miksi mun pitää olla näin hankala ja tyhmä?? Kaipa se ajatus tässä sitten muuttuu kun kasvan vanhemmaksi ja viisaammaksi.

Kerroin eilen pojalle, johon olen ollut pidemmän aikaa ihastunut, tunteistani. Jotenkin siihen varmaan vaikutti se, että olin hieman siiderissä. En tiiä vaikuttaako asia mitenkään mihinkään. Luultavasti ei. Hän haluaa edelleen, että ollaan kavereita ja mä tyydyn siihen. Mä tyydyn liikaa. Mun pitäisi joskus saada suustani ulos asioita, jotka ovat mulle tärkeitä, enkä aina ottaisi vastaan sitä mitä annetaan. Inhottavaa, kun on tällainen überkiltti. Terapiassakin on sanottu, että ei saa olla tällainen. Pitää osata sanoa, kun tuntee olevansa tallottu. Joo, helpommin sanottu kuin tehty, kuitenkin olen ollut tällainen vasta 23 vuotta. Kele..

Krapulapäivänä tulee aina mietittyä liikaa. Harvemmin sitä krapulapäivänä lähtee ulos ihmistenilmoille. Vilperttikin nauttii, kun voi vaan olla mamman kanssa :) Ei lähde äiti mihinkään ja on pikkuisen väsynytkin, jaksaa vaan rapsuttaa ja ottaa syliin. Mietin tossa, että oonkohan ollut eilen taas jotenkin tyhmä?? Siis, ollut liian raisu.. Noh, trivial pursuitia pelatessa olin varmasti, mutta se kuuluu mulla siihen pelin tiimellykseen. Enkä hävinnyt kuin yhdellä palasella :D Mieletöntä.. :) Kaipa mä oon ollut taas jotenkin raisu. Enkä vaan tajua sitä. Hitto eilenkin meni taas rahaa. Nyt pitää pärjätä viikko ihan minimalistisella rahasummalla ja oon edelleen 80 euroa velkaa. Mistähän sais rahaa? Pitää varmaan alkaa myydä ittees :D Oi voi.. Jaksaisko mennä suihkuun?? Ehkä sitten kun Simpsonit on ohi.. :)