Vitsit, jokaisena päivänä käynyt kirjoittamassa, olen tainnut koukkuuntua tähän paikkaan. :) Ehkäpä tää auttaa mun ajatusten kanssa. Saan näitä sitten selvitettyä. Ja onhan se päiväkirjan kirjoittaminen aina kivaa. Mun elämä kun on aika tylsää. Olen itsestäni kauheen ylpee. Olin tänään lenkillä. Niin helppoa kun se muille onkin, niin mulle lenkille lähtö on aivan yhtä helvettiä. Olin siis tosi ylpee kun sain itteni kammettua sohvalta ja laitoin vaatteet päälle ja lähdin ulos. Oli aivan ihana ilma! Aurinko paistoi ja maa tuoksui keväältä. Tuli oikeen hyvä mieli. Ihan jo siitä, että lähdin ulos ja oikeen pikkasen juoksin. Siinä on sellanen homma mitä pitäis alkaa opetella, juoksemista. Mulla ei oo oikeen se tekniikka hallussa. Ja sitten tietty tarttis pikkasen lisää kuntoa, että jaksais juostakin enemmän kun kaksi senttiä :D

Olin eilen sitten illalla vielä S:n luona. Paikalla oli myös A ja vietettiin iltaa viiniä nauttien ja Triviaalia pelaillen. Olin taas ihan voittotaistossa mukana. Ehkä mä en sitten oo ihan kauheen tyhmä, vaikka sitä aina joskus pelkään. Itse asiassa aika usein. Eipä mun eilen pitänyt mennä minnekään, mutta jotenkin kummallisesti A puhui mut ympäri ja menin sitten yhdelle Apteekkiin (ja kyllä, näin Reijo Mäen, vai mikä sen Vares-kirjailijan nimi nyt onkaan). En ollut ennen käynytkään koko paikassa ja jotenkin siellä oli tupakansavua niin paljon, että mulle tuli oikeen paha olla. En sitten yhden jälkeen jatkanut pidempään, vaan tulin ihan vaan kotiin. Hesen kautta of course (porsas, porsas).. Onneksi tänään ei oo ollut krapulaa. Joskus onnistaa.

Pitäisi tänään mennä kuvaamaan se käännös, jos vaan kaverille sopii ja se ehtii. Toivottavasti ehtii, koska sitten pitää muuten jäädä koulun jälkeen kuvaamaan. Noh, ei siinä mitään, mutta kun ei koskaan tiiä miten studio on koulussa varattu. Sitten voi joutua vaan istumaan koulussa ja odottaa, että pääsee studioon. Voi kraah.. Pitäis mennä tekeen ruokaa. Ihan kauhee nälkä. Joo, ruuan pariin :D