On ollut vapaa viikko, eli aikaa kirjoittamiseen olisi ollut yllin kyllin, mutta jaksamista ei.. Musta on tullut bloginikin suhteen laiska ja saamaton! Ou jee, se tarttuu kaikkeen. Vapaa viikko koulusta tosiaan.. Olen istunut kotona. En ole kauheesti poistunut ulos, kerran terapiaan ja kauppaan ja kerran lääkäriin. Pikkasen makeeta. Ulkona paistoi aurinko ja lämpöä 19 astetta ja mä makaan sohvalla ja katson ostos-tv:tä.. Mä olen sairas tapaus. Noh, pitäähän sitä nyt joskus olla kotona ja pitää Vilpertille seuraa, vaikka tuntuu hieman siltä, että Vilpertti kaipaisi seuraa aina silloin kun mä haluisin nukkua :)

Pidin eilen Harry Potter -maratoonin. Katoin leffat 2,3 ja 4. Ykköstä en katsonut kun se just tuli telkkarista. Oli ihan sikahauskaa :D Kaikesta munkin hauskuuteni sitten koostuu... Oli niin kivaa ajatella, kuinka paljon hauskempaa voisi olla, jos olisi velho. Voisi loihtia kaikkea ja osallistua jännittäviin seikkailuihin. Kyllä mun mielikuvituksella pystyy siihen. Sain kanssa luettua pitkästä aikaa. Kirja meni päivässä, kun oikein nautti siitä, että sai lukea ja kuvitella. Toisaalta se kirja kertoi satanisteista ja siitä kuinka ne olivat käyttäneet lapsia rituaaleissaan.. Takuuvarmaa Torey Hayden tuotantoa. Kannattaa lukea, vaikka loppu onkin pettymys. Sitten olisin halunnut lukea jonkun toisen kirjan kanssa, koska lukeminen sujui, mutta omasta hyllystä ei löytynyt muuta lukematonta kirjaa kuin Dostojevskin Rikos ja Rangaistus, enkä ihan ollut sillä tuulella. :) Olenkohan koskaan..?? Kauheesti haluaisin lukea klassikoita, mutta niihin tarttuminen tuntuu enemmän kun vaikeelta. Taas olin haaveilemassa monista kirjoista akateemisessa kirjakaupassa. Onneksi ei ollut rahaa..

Ollaan Vilpertin kanssa käyty ulkona kävelemässä. Jos mulla olis digikamera, niin voisin tähän liittää kuvan siitä kun poika touhuaa pihalla valjaissa. Ollaan myös saatu monta kissaystävää. Eilenkin juttelin erään mukavan naisen kanssa kissoista puolisen tuntia. Vilpertti kyllästy jossain vaiheessa ja alkoi oikein kiskoa. Yleensä mä saan kiskoa sitä valjaissa :D Sitä on vaan ihanaa katsoa, kun Vilpsu nauttii ulkona olemisesta. Se juoksee puihin ja hyppii kiviltä toisille. Siksi olenkin miettinyt, jos Vilpsu voisi mennä porukoitteni luokse Poriin kesä- tai heinäkuussa. Saisi olla ulkona oikein olan takaa. Ja kun minä kuitenkin olen Porissa joka viikonloppu erinäisten juhlien vuoksi, niin se menisi siinä mukavasti. Kesällä olen myös pitkään töissä ja olisi se niin surku, että sitten Vilpsu joutuisi olemaan vaan sisällä. Kun ei ole tota lasitettua parveketta.. Voih.. Murehdin lapseni puolesta.

Muutenkin toi kesä jotenkin alkaa ahdistaan enemmän ja enemmän. Kaikki se mikä siihen liittyy. Työt, juhlat ja kuumuus. Mä en tykkää kuumuudesta ollenkaan. Mulle tulee aina hiki, vaikka olisi kaksi astetta lämmintä. Entäs sitten kun on lähemmäs 30 astetta ja pitää vielä pyöräillä?? Voi perse. En siis tosiaankaan jaksa. Voisi olla heti suoraan syyskuu ja joku olisi kirjoittanut mun opinnäytetyön valmiiksi :D Heh heh.. Ja varmaan onnistuu.

Olin viime perjantaina hienolla laivalla, Freedom of the Seasilla. Se on sellainen huippuristeilijä, joka lähtee Miamiin kuskaamaan amerikkalaisia turisteja. Oltiin J:n kanssa katsomassa alusta (oli se hieno) ja sitten juomassa ilmaista viiniä. Olin humalassa ja voin sanoa, että oli niin viiminen kerta kun meen J:n kanssa mihinkään juhliin. En todellakaan jaksa sitä, että sitten saan seuraavat kuusi viikkoa kuunnella sitä, mitä kaikkea olen tehnytkään. Ja kukaan muuhan ei sekoile humalassa. Se on aina vaan minä. Ja aina J on se kuka kettuilee. Terapiassa sanottiin, että mun kannattaa alkaa miettiä ystäviäni tarkemmin sitten kun mulla on parempi fiilis. Siihen tavoittelen. Oli sitten tollon viime perjantaina myös joku mies täällä kämpillä. Ei oo kauheesti miehiä täällä ollut neljän vuoden aikana. Oli joku 28 vuotias entinen malli nykyinen kusipää. Hitto sen juttuja jaksanut kuunnella. On se paskaa kun on ollut näin kauan sinkkuna. Ottaa kenet vaan kunhan se tarpeeksi vilkuttaa silmää. Ja kun olin myös melkoisen humalassa sillon.. Ehkä sekin vaikutti.. Noh, eipä tartte hetkeen harrastaa seksiä. Oli se edelleen niin kaameeta. Yök.