Huh, vapaaviikko takana. Huomenna pääsee taas takasin kouluun. Niinkuin mulla nyt olisi ollut sitä ikävä. Mutta totta se on, kun on vapaata aika kuluu hitaampaa. Tuntuu siltä, että tää viikko on kestänyt ikuisuuden. Nyt se kuitenkin onneksi loppuu. Tähän sunnuntaihin. Tänään loppuu myös Tanssii Tähtien Kanssa. Se on hassua. Yleensä kun katsoo jotain ohjelmaa, siitä on kiinnostunut jollakin tasolla. Mua koko ohjelma ei sinällään edes kiinnosta. En ole varmaan yhtään jaksoa katsonut niin, että olisin katsonut kaikki tanssit. Haluan vain tietää kuka tippuu seuraavana ja mistä huomenna puhutaan koulussa. Sillä jos ei katso ko. ohjelmaa, ei tiedä ollenkaan maanantain puheenaiheista. Ja pitäähän sitä nyt sentään siitä tietää jotakin.

Eilinen ilta baarissa oli mielenkiintoinen. Enemmänkin kuin mielenkiintoinen. Olin baarissa selvänä ja mua tultiin iskemään enemmän kuin koskaan varmaan kun olen ollut humalassa. Mikähän siihen on syynä? Olenko humalassa resuinen, eli sen näköinen, että on tullut vedettyä pidempikin putki? Olenko selvänä aurinkoisempi, koska monet miehet kommentoivat juuri sitä, että hymyilin ja olin kaunis. Pitää siis ilmeisesti mennä useammin selvänä baariin. Jos vaikka sillä tavalla löytäisi sen elämänsä miehen. Sen josta meen äiti jo puhuu. Kun olen niin kauhean vanha. Just joo..

Argh, Vilpertti haluaa tuhota kaiken kirjoittamani hyppimällä näppikselle. Se on sen lempiharrastus. Se haluaa rajata sitä, kauanko olen netissä ja kenen kanssa juttelen mesessä :) Eräällä tavalla äiti. Tänään sillä on ollut kummallinen hellyyspäivä. Olen saanut enemmän pusuja kun koskaan :)